Monday, February 23, 2009

Gadis IT

Aku yang semakin hari semakin malas ni dah tak de motivation untuk membaca buku. Namun begitu, percaya atau tidak buku yang last sekali aku baca ialah buku Ensiklopedia dan National Geographic Magazine. Walaupun aku baca buku buku tersebut secara tidak sengaja. (Duduk di suatu tempat berjam-jam, hanya buku tu yang ada so terpaksa baca).

Tapi aku suka. Buku buku tu best. Lepastu sekarang bila aku dah boleh pilih buku untuk di baca, aku pun pilih buku yang sepatutnya best, karangan Cecily Von Ziegesar. Buku The It Girl.

Dah lama aku nak baca buku ni sebab buku ni mendapat review yang best dan happen to be buku yang sangat cool. Apa yang memadam semangat aku yang berkobar-kobar untuk baca buku tu ialah ayah dan ibu aku.

Mereka nampak buku itu dan cakap,

"Ha, kenapa baca buku the IT girl?"

Ish bila mereka tanya macam tu lagi la aku rasa macam geeky gila. Buku yang cool macam tu pun bila jatuh ke tangan orang-berumur-yang-perasan-cool dah jadi tersangat sangat lame.



Jadi aku rasa sekarang ni aku kena stick baca buku National Geographic.

No comments:

Post a Comment

Komen dengan cermat, ingatlah orang yang tersayang