Wednesday, February 25, 2009

Bullet For My Frankenstein

[Soundtrack yang sesuai buat entri ini ialah lagu DugaanNya - Hujan]

Di sini terdapat maklumat sulit yang baru aku ketahui;

NAMA KEM : KEM PLKN PELANGI HILL, KERLING
ALAMAT KEM1 : LOT 1670, 1671, 1672 & 258
ALAMAT KEM2 : MUKIM KERLING
ALAMAT KEM3 : DAERAH HULU SELANGOR
POSKOD KEM : 44000
BANDAR KEM : KUALA KUBU BAHARU
NEGERI KEM : SELANGOR
TARIKH LAPOR : 19/03/2009
MASA LAPOR : 2.30 PETANG

Apa ini ha? Ini lebih teruk dari 2 butir peluru yang di kirimkan itu!

Err...Ini misti kirja Pemuda Umno.....saya nak saman mereka RM10 juta....bukan kerana duit....ini supaya mereka tidak memutar belitkan meklumat.....jangan cabar saya!.....i will take action!....I've been loyal to Malaysia since 1991....I know the law!.....ini boleh dibawa ke mahkamah...Ini...laporan PLKN yng diberi kepada saya adalah laporan PLKN yng palsu......dan siapa yang membuat laporan PLKN ini.....misti bersedia mendapat.....akibatnya......az simple az dat.....why have I been call for PLKN?....I've done nothing wrong!

Sekian saya impersonating Karpal Selam sepertinya comedian favourite saya impersonate Sarah Palin.

Sila tanya; Apa komen saya kalau dia jadi PM?

If he does, then I'm done. And by 'I'm done,' I mean I'm leaving Earth. I can't keep doing that forever
.

Sikit sikit saman, Drama Queen King betul la. Aku pun nak join DAP la macam ni. Boleh main saman saman.

Ha, kamu! Jangan nak tulis komentar! Nanti saya saman 10 juta!

No comments:

Post a Comment

Komen dengan cermat, ingatlah orang yang tersayang