Thursday, March 26, 2009

Countdown

Hari hari yang sentiasa saja sibuk. Dekat rumah pun sibuk, pergi sekolah pun sibuk. Terpaksa melepak 24/7. Sibuk macam mana pun, jadual harian aku yang padat diisi dengan berangan, blogwalking, youtubing dan macam macam lagi, aku tetap meluangkan masa aku untuk duduk duduk menyanyi serambi berangan (lagi).

Antara yang paling aku gemar sekali angan angan kan tentunya, tentang masa depan aku. Contohnya, apa yang akan terjadi apabila hari hari sibuk aku akan berakhir dan aku boleh mula bersuka ria dan bersantai dengan buku buku biologi dan health science.

Jadi aku pun menatap kalendar di telefon bimbit aku,









Ok aku tipu ni kalendar dari laptop aku, bukan
handphone.


Woah! Bila aku tengok kalendar;

Mac: Balik Klang, sesi membazir bersama sahabat handai.
April: Ambil lesen, repot polis, buat IC baru.
Mei: Buat kad ATM untuk kali ke-3, whatever, whatever, whatever.
Jun: Family day, masuk MSU woohoo!

Whoa, cepatnya masa berlalu. Sebok betul aku ni.

No comments:

Post a Comment

Komen dengan cermat, ingatlah orang yang tersayang