Thursday, June 11, 2009

Tak Sadis Dah

Memandangkan mata dah penat menangis dan memikirkan tentang hati yang lara yang perlu diubati dengan segera, akhirnya aku memutuskan untuk keluar bersuka-ria dengan kawan sampai mati, Bubu. Kami pun buat kali pertamanya tak hang out dekat KLCC sebaliknya ke Sunway Pyramid atas beberapa sebab yang munasabah.

Kemudian kami berdiskusi panjang tentang cerita yang patut kami tonton.

Pada mulanya Alia mengajak untuk menonton 'Jangan Pandang Belakang Congkak'. Tapi aku ingat screen tu rosak dan termix up tajuk cerita JPB dan Congkak, jadi aku pun membangkang. Sekali bila tengok trailer dia baru tahu 'Jangan Pandang Belakang Congkak' itu cerita komedi.

Kemudian, kami berbincang tentang Night at The Museum, sebab aku memang suka Ben Stiller yang sangat comel. Tapi akhirnya kami memutuskan untuk menonton Drag Me To Hell. Cerita ini memang first class. Sangat menakutkan, siap dapat testimoni daripada mamat yang duduk dekat seat belakang,

"Aaaaaaaaaah! Told you, we should've watched Hannah Montana."

Begitulah scarynya cerita itu.

Sebelum balik kami menempah cincin matching gambar puzzle dan carve 'Sere & Bubu'.



Thx Bu! ILY!

Mungkin di masa hadapan kita boleh buat show sama-sama macam Jozan. Mungkin boleh letak nama show kita Sebu. Eh busuk lah pulak, dah nak macam sebulu. Sebulu hidung ada la. Haha.

2 comments:

  1. Jangan Pandang Belakang Congkak, Jangan Pandang Belakang dan Congkak adalah tiga movie yang berbeza wahai Cik Siti Nor Wan Syarah.

    ReplyDelete

Komen dengan cermat, ingatlah orang yang tersayang