Thursday, June 18, 2009

Karma

Kalau dulu entri-entri aku banyak yang berunsur komedi je. Sekarang setiap kali aku nak buat entri yang light-hearted, sesuatu yang tak best akan berlaku dan buat aku menyumpah seranah benda tu sampai dah takde mood nak blogging pasal benda yang best.

Mula-mula aku menangis sebab salah dengar info. Aku dengar kena datang pukul 7.30 walaupun sebenarnya 8.30. Lepas tu aku menangis sebab kena naik motor. Lepas tu lagi aku menangis sebab tertekan.

Akhirnya entri aku jadi boring dan aku pun makin menyampah dengan diri sendiri, terima kasih kepada manusia yang berperangai macam hantu.

Semua isi entri aku nak dekat sama dan tajuk entri aku dah macam klise. Itu pun nasib baik aku tak bagi tajuk yang ada perkataan 'Sadis' lagi. Naik muak aku dengar perkataan tu.

Aku menyampah dengan diri aku. Tutup buku.

No comments:

Post a Comment

Komen dengan cermat, ingatlah orang yang tersayang