Friday, June 12, 2009

Sadis (balik)

Aku sangat menyampah dengan diri aku yang asyik nak menangis je lately ni. Belum sempat mata lebam lebam sebab menangis dekat pengebumian moyang, aku terpaksa pula nangis sebab fail bukit buat kali ke dua. Sekarang aku menangis lagi sebab...

Takde sebab munasabah. Sebab sedih lah kot. Umi lah ni, pergi cakap benda-benda yang mengharukan. Sekarang menangis lagi.

Nasib baik ayah nampak dan tanya,

Ayah: Nape tu?
Umi: Takde ape
Ayah: Nape Aa?
Umi: Dia marah kat I yang
Ayah: Oooh, umi buat eh. Takpe nanti ayah belasah umi, ok?

Mengada-ngada betul ayah ni. Sekarang dah tersenyum, rosak plan nak suruh umi pujuk lama-lama.

2 comments:

  1. hehehe~~

    lucu jugak entry nie.

    oh,
    salam perkenalan.

    ReplyDelete
  2. hee.ok salam perkenalan
    hyee :DD

    ReplyDelete

Komen dengan cermat, ingatlah orang yang tersayang